
PANDORA була заснована в Копенгагені (Данія) у 1982 році датським ювеліром Пером Еневолдсеном та його дружиною Вінні. З того часу компанія пройшла величезний шлях – від місцевого датського ювелірного магазину до одного з найулюбленіших світових ювелірних брендів. Ювелірні вироби Пандора стали улюбленим атрибутом кожної жінки, надихають їх створювати свій неповторний образ.

Початок (1982 – 1999)
У 1982 році датський ювелір Пер Еневолдсен та його дружина Вінні розпочали подорож, яка призвела до створення одного з найбільших та найулюбленіших ювелірних брендів. Вони були опановані бажанням запропонувати жінкам усього світу вибір якісних та сучасних ювелірних прикрас ручної роботи за доступними цінами. У 1989 PANDORA відкрила виробництво ювелірних виробів у Таїланді, де подружжя виявило дорогоцінні метали та каміння, залучило висококваліфікованих місцевих ювелірів, які використовують традиційну техніку створення прикрас.
В 1989 Пер Еневолдсен вперше тримав в руках заготівлю для срібного кільця – один з перших виробів, зроблених на ювелірній фабриці в Таїланді.

Створення концепція браслету з шармами (2000 – 2004)
Ідея створення браслета зі змінними підвісками була вперше реалізована у 2000 році. Підвіски Пандора з шармами стали родзинкою ювелірного бренду та дозволили жінкам стилізувати прикрасу за власним бажанням. Класичний шарм браслет PANDORA став міжнародним проривом, дозволивши компанії вийти на нові ринки США, Канади, Австралії та Німеччини. Наразі купити шарм Пандора можна в українському ювелірному магазині Brasleto.

Вихід на міжнародний ринок (2005 – 2010)
Стрімкий розвиток бренду дозволив закріпити міцні позиції на світовому ринку. У 2006 році відкрився перший концептуальний магазин PANDORA. У 2008 році фонд прямих інвестицій Аксель придбав 60% акцій компанії, дозволивши їй у наступні роки розширити свій вплив на ключових ринках збуту.
Також компанія збільшила виробничі потужності завдяки відкриттю сучасного оснащеного заводу в ювелірному районі Бангкока – Гемополісі.
5 жовтня 2010 року компанія PANDORA потрапила до списку фондової біржі NASDAQ у Копенгагені.
Світовий ювелірний бренд (2011 – по теперішній час)
У наші дні Пандора надихає жінок у більш ніж 100 країнах на 6 континентах, включаючи 11,5 млн. користувачів у соціальній мережі Facebook та понад 9,9 млн. учасників клубу PANDORA. Ювелірні прикраси доступні в 9026 точках продажу по всьому світу, 1800 з яких є концептуальними магазинами. Компанія забезпечила робочими місцями понад 21 200 осіб. У 2016 році загальний дохід PANDORA становив 20,3 млрд. данських крон (близько 2,7 млрд. євро).
Рушійною силою у розвитку компанії PANDORA є бажання дивувати та передбачати очікування жінок, пропонуючи їм найрозкішніші та найсучасніші прикраси за доступною ціною.