Спочатку Fanta замислювалася як напій, який зробить життя людей яскравішим. Вона і сьогодні залишається вірною цій концепції. Fanta уособлює собою оптимізм, веселощі, бадьорість, активний спосіб життя.
Знаменитий газований напій з'явився у 1940 році в Німеччині на заводі Coca-Cola, в розпал Другої світової війни.
Через ембарго, накладеного антигітлерівської коаліцією, була припинена поставка в Німеччину інгредієнтів, необхідних для виробництва Coca-Cola.
Потрібно було повністю згортати виробництво або ... винаходити щось нове!
Макс Кайт, який відповідав за роботу підрозділу Coca-Cola в Німеччині, прийняв рішення створити напій на основі інгредієнтів, які були доступні в країні у той непростий час. Основними компонентами нового напою стали яблучна м'якоть і молочна сироватка.
Формулу, яка лягла в основу напою, виробники жартома називали «фантастичною»: адже вона з'явилася на світ завдяки людській фантазії і допомогла врятувати від розорення місцевий бізнес. Саме так народилося знамените назва - Fanta (скорочено від «fantastic»).
Війна закінчилася, а Fanta - залишилася, перетворившись в один з найулюбленіших напоїв. Усі знали: там, де продається Coca-Cola, є і Fanta! Однак у ті часи Fanta мала зовсім не той смак, який ми всі так добре знаємо.
Апельсинова Fanta була винайдена в Італії, щоб потім прославитися на весь світ: спочатку підкоривши Європу, потім - Австралію і Америку, а потім - увесь інший світ. Сьогодні Fanta продається більш ніж у 200 країнах світу, а особливо сильно її люблять в Німеччині, Мексиці, Бразилії й Таїланді. Fanta змінюється в залежності від смаків населення: в деяких країнах вона солодша, в деяких - має більш яскраво виражений фруктовий аромат.
У 1955 році було вирішено змінити дизайн пляшки Fanta, надавши їй новий вигляд.
Дизайнер Реймонд Лови запропонував близько 30 варіантів упаковки.
Вибір припав на оригінальну «окільцьовану» пляшку, її рифлена поверхню створювала враження, що напій тільки що дістали з холодильника.
Головний підрозділ Coca-Cola Company придбала права на торговельну марку Fanta в 1960 році. У 2008 році на ринок виходить Фанта з яблучним смаком, а в 2011 - зі смаком винограду.
Coca-Cola, а разом з нею і Fanta, вперше з'явилися на території СРСР у 1979 році під час підготовки Олімпійських ігор у Москві, ставши офіційними напоями Сьомої Спартакіади народів СРСР - наймасштабнішого спортивного змагання Радянського Союзу, що проводилося перед Олімпійськими іграми. А потім - і офіційними напоями Олімпіади! Керівництву компанії Coca-Cola вдалося укласти контракт з радянським урядом ще до того, як США стали закликати весь світ бойкотувати московську олімпіаду 1980 року. Продукцію Компанії почали виробляти на кількох столичних заводах в кінці 1970-х, і яскравий апельсиновий смак Fanta дізналися тисячі радянських людей.
Під час Олімпіади освіжаючий напій розливався в яскраві одноразові стаканчики з олімпійською символікою.
Для більшості радянських споживачів одноразовий посуд був майже екзотикою - адже навіть в автоматах з газованою водою красувалася самотня гранована склянка.
А спеціальні намети, в яких продавався напій, привозили з Німеччини - в СРСР на той момент таких просто не було.
Після закінчення ігор намети були передані в якості подарунку радянському уряду.
У березні 2003 року в Таїланді відбулася презентація першого блакитного прохолодного напою Fanta Blueberry Splash - зі смаком чорниці.
У серпні 2003 року в Румунії була представлена Fanta Latina зі смаком персика і грейпфрута, у листопаді 2003 року в Таїланді була запущена Fanta Neo Trio (зелене яблуко, ківі і лайм), а в березні 2004 року з'явилася Fanta Mango Magenta (зі смаком манго).
У 2004 році Fanta знову змінила імідж.
З безлічі запропонованих варіантів була обрана незвичайна ідея лондонського дизайнера Закі Елія відповідно до якої верхня частина пляшки дуже нагадувала апельсин.
Цей дизайн залишається у Fanta досі, підкреслюючи її веселий і безтурботний імідж.