Як усе починалося:
Одного разу швейцарський фармацевт Генрі Нестле вирішив провести дослідження, щоб створити замінник материнського молока для вигодовування немовлят. Ці дослідження лягли в основу створення компанії, яка пізніше переросла у велику корпорацію Nestle.
З присутніх інгредієнтів – цукру, молока і пшеничного борошна – Генрі Нестле (Henry Nestle) розробив продукт, який надалі отримав назву Farine Lactee Henry Nestle, що в перекладі звучало як: «молочна мука Генрі Нестле». І вже у 1867 році Генрі Нестле створює компанію з виробництва і продажу суміші для годування грудних дітей.
Основною метою Генрі Нестле було створення для грудних дітей якісного продукту, який би замінив материнське молоко. Одним з перших, хто почав вживати новий продукт, був малюк, який був недоношеним в утробі своєї матері.
Організм немовляти не міг приймати ні материнське молоко, ні замінники, які існували на той момент. А лікарі були не в змозі допомогти цій дитині.
Завдяки цьому революційному продукту врятували цю дитину від голодної смерті. Через кілька років «молочна мука Нестле» була визнана більшістю європейських країн, і суміш успішно почала продаватися.
А тим часом, у 1886 році, створена двома американцями - Чарльзом і Джорджем Пейджами «Англо-Швейцарська компанія з виробництва та продажу згущеного молока», розширює свій асортимент і вже до середини 70-х років XIX ст. починає виробляти замінник грудного молока.
Коли про це дізналися в компанії Nestle, власником якої з 1874 року був Жюль Моннер, вони зробили крок у відповідь, випустивши на ринок власну марку згущеного молока. І поки не відбулося злиття цих двох компаній, у 1905 році - вони були основними конкурентами на ринку молочних продуктів.
В основу появи логотипу компанії Nestle, ліг фамільний герб – це гніздо з пташками. У перекладі зі Швейцарського діалекту німецької мови Nestle – це «маленьке гніздо».

Коли один із торгових агентів запропонував Генрі Нестле поміняти гніздо на білий хрест, який є на прапорі Швейцарії, то Генрі Нестле відмовився зі словами: «На жаль, але я не можу прийняти вашу ідею щодо заміни гнізда Швейцарським хрестом, оскільки я не можу під кожну країну мати різні торгові марки. Хто завгодно може використовувати хрест, але вже ніхто не зможе використовувати мій фамільний герб».
У 1905 році, коли відбулося злиття двох компаній, утворилася одна, і вона була названа «Nestle and Anglo-Swiss Milk Company». І вже до початку 20-ого століття компанії належали фабрики в Сполучених Штатах, Іспанії, Британії і Німеччині. А в 1907 році компанія почала завойовувати Австралійський ринок, що дозволило подвоїти обсяг виробництва.
Для забезпечення потреби в продукції на швидко зростаючому ринку Азії компанією були відкриті склади в Бомбеї, Сінгапурі та Гонконгу. Коли почалася Перша світова війна, яка завдала серйозного удару по діяльності компанії, всі виробничі потужності розташовувалися на території «старого світу».
Щоб задовольнити потребу населення фабрикам довелося розпродати практично всі свої запаси свіжого молока. Але був і позитивний момент для компанії, в тому, що почалася війна - з'явився небачений попит на згущене і сухе молоко, в основному за рахунок того, що уряд замовляв його все більше і більше.
Щоб впоратися з урядовими замовленнями, компанії Nestle довелося придбати кілька фабрик у Сполучених Штатах Америки. До кінця війни, порівняно з 1914 роком, обсяг виробництва практично подвоївся, компанія на той момент уже володіла 40 фабриками.
Як це буває, післявоєнна криза торкнулася і Nestle. Уряд більше не робив таких величезних замовлень, як у минулі часи. А люди, що звикли за час війни до сухого і згущеного молока, з появою свіжого молока, зволіли використовувати сухе.

1921 рік був роком, в якому компанія вперше за своє існування зазнала збитків. Повоєнне затишшя у світовій економіці, різке падіння курсу валют і зростання цін на сировину ще більше ускладнили ситуацію. Керівництву компанії Nestle довелося негайно реагувати на сформовану ситуацію - для реорганізації компанії був запрошений Швейцарський банківський експерт Луїс Даплес. Підвищивши рівень виробництва і продажу, а також скоротивши заборгованість, йому вдалося взяти ситуацію в свої руки і налагодити нормальну роботу компанії.
У двадцяті роки компанія Nestle вирішила вийти за межі свого традиційного асортименту і почала виробництво шоколаду, яке стало другим за значимістю видом діяльності компанії.
В асортименті компанії з'явилася така продукція як: розчинний напій «Міло», молоко з солодом, порошкова паста для дітей, а в 1938 році з'явився новий продукт – Nescafe.
Цей розчинний порошок справив світову сенсацію, стрімко завойовуючи небувалу популярність серед шанувальників кави.
Друга світова війна не могла не позначитися негативно на діяльності компанії Nestle. У 1938 році прибуток Nestle різко скоротилася з двадцяти мільйонів до шести мільйонів доларів в 1939 році. Швейцарія, яка була нейтральною країною все більше й більше ставала ізольованою від Європи, і компанії Nestle довелося значну частину своїх співробітників перевести у штат Коннектикут, в місто Стамфорд.
В умовах військового часу, як і в Першу світову війну, обсяг продажів значно підскочив, і в 1938 році дохід компанії становив сто мільйонів, а до кінця 1945 року прибуток Nestle зріс до двохсот двадцяти п'яти мільйонів доларів. Уже до кінця Другої світової війни керівництво компанії виявило, що найприбутковішим є виробництво розчинної кави.
В історії розвитку компанії Nestle найдинамічнішою фазою стали повоєнні роки. Саме в цей період компанія базувалася на виробництві та розширенні товарів, які вона виробляла. Коли компанія Nestle оголосила про злиття з компанією Alimentana S. A. і виробником приправ і супів компанією Маггі (Maggi), то утворився новий холдинг з новою назвою Nestle Alimentana Company.
Потім, у 1950 році, Nestle оголосила про покупку Британської компанії з виробництва консервованих продуктів Crosse & Blackwell. Слідом, у 1963 році, було оголошено про придбання компанії за продаж заморожених продуктів Findus.
Вісьмома роками пізніше, в 1971 році була придбана компанія з виробництва та продажу фруктових соків, компанія Libby. Двома роками пізніше, в 1973 році, був куплений контрольний пакет акцій компанії по виробництву і продажу заморожених продуктів Stouffer.

А тим часом популярність розчинної кави Nescafe продовжувала зростати небаченими до того часу темпами. У 1966 році, коли компанія Nestle розробила технологію низькотемпературного сушіння, то з'явилася нова марка розчинної кави - taster's Choice.
Вже до 1974 році обсяги продажів компанії Nestle зросли в чотири рази.
В цьому ж 1974 році, компанія оголосила про те, що вона виходить за рамки харчової промисловості, і купила великий пакет акцій світового лідера з виробництва косметики компанії L'oreal.
У 1974 році компанія Nestle стала зазнавати зміни. Починаючи з 1920 року, у зв'язку з уповільненням темпів зростання економік індустріально розвинених країн і підвищенням цін на «чорне золото», падінням курсів валют по відношенню до Швейцарським грошей (франків), економічне становище компанії Nestle почало погіршуватися. В результаті з 75 року по 77 рік двадцятого століття, ціни на какао боби зросли у три рази, а на каву піднялися в чотири.
Компанії Nestle довелося швидко реагувати на радикально мінливу ситуацію на ринку.
Щоб зберегти рівновагу, компанії Nestle довелося купити контрольний пакет акцій, що не має жодного відношення до харчової промисловості - компанії Alcon Laboratories Inc, яка займалася виробництвом і продажем офтальмологічної та фармацевтичної продукції.
У першій половині дев'яностих років, коли на світовому ринку продовжилися інтеграційні процеси і були ліквідовані торгові бар'єри - саме в цей момент для компанії Nestle настає сприятливий період. З відкриттям нових ринків Центральної та Східної Європи і Китаю у компанії з'являються нові можливості для збуту своєї продукції на цих ринках.
Сьогодні важко уявити собі такий продукт, у виробництві якого не брала б участі Nestle – дитяче харчування, кулінарні вироби, кава, шоколад і багато інших продуктів споживання.
Більш ніж 60 країн світу є споживачами продукції компанії Nestle.
Перша в світі дитяча суміш була створена Генрі Нестле в 1867 році, а з тих пір на основі фундаментальних і прикладних досліджень у власних науково-дослідницьких центрах компанії Nestle був розроблений величезний асортимент дитячого харчування.