Засновником компанії Honda є Соічіро Хонда (Soichiro Honda), який народився у 1906 році у бідній родині.
У 1946 році він заснував Технічний дослідний інститут Honda з метою проведення досліджень та виробництва двигунів внутрішнього згоряння та різних верстатів.
У тому ж році він натрапив на схованку з невеликими двигунами, які використовувалися як генератори для живлення радіостанцій колишньої імператорської армії.
Цікавий факт
З 1992 року продукція компанії Honda представлена на ринку України. Ознайомитися з продукцією бренду можна, відвідавши офіційний магазин Honda.com.ua.
Він відразу ж приступив до створення прототипу велосипеда з мотором, проводячи весь свій вільний час за роботою над двигуном, оскільки його очі спалахнули при думці про його потенціал. Зрештою, він приніс прототип додому та попросив дружину покататися на ньому. Так вона виявилася першою жінкою-випробувачем Honda.
Запуск виробництва
Honda A-Type, перший повністю оригінальний продукт компанії Honda, надійшов у продаж у 1947 році і незабаром завоював широку популярність завдяки своїй доступній ціні, а також здатності працювати на низькоякісному паливі, доступному на той час.
У 1952 році, через чотири роки після заснування Honda Motor Company, Honda випустила допоміжний двигун Cub F, який важив удвічі менше своїх попередників і при цьому мав значно кращі ходові та експлуатаційні характеристики.
В одному з номерів внутрішнього журналу Honda за 1951 рік Соічіро оголосив про концепцію "Трьох радостей": "Радість створення", "Радість продажу" та "Радість покупки", яка незабаром стала основою філософії Honda.
"Коли я бачу когось із проблемою, я просто зобов'язаний щось для нього зробити. Я хочу зробити людей щасливими. Завжди ставлячи людей на перше місце, я хочу зробити їхнє життя кращим за допомогою технологій".
Наступні продукти Honda загального призначення, включаючи культиватори, газонокосарки, електрогенератори та помпи, стали важливою частиною життя людей, скорочуючи трудовитрати за допомогою технологій та роблячи людей щасливішими.
Інноваційний прорив Honda
Натхненна ідеєю повного інноваційного підходу до створення чогось нового, чого ще не існувало – чогось, що випередило б свій час на десять років – компанія випустила свій перший культиватор у 1959 році, який назвали F150.
У 1963 році Honda вирішила випустити двигуни загального призначення G20 і G30 як легкі та компактні моделі, які можна було використовувати в різних областях. Незабаром саме вони стали важливою частиною повсякденного життя в таких сферах застосування, як підвісні мотори, генератори, помпи та багато іншого.
У 1968 році Honda перейшла на повністю інтегровану систему виробництва, що включає дослідження та розробки, планування та проєктування, а також виробництво і продажі.
Потім, в 1977 році Honda випустила двигун загального призначення G150/200, перший двигун, розроблений в рамках нової концепції ME.
У 1978 році побачили світ перші газонокосарки з ходовою частиною HR21, першою у своєму роді для Honda.
У 1983 році компанія випустила двигун GX110/GX140. GX110/GX140 досяг успіху завдяки похилому циліндру і консолідованим деталям.
Конструкція похилого циліндра серії OHV GX двигунів загального призначення Honda була зрештою прийнята іншими виробниками та стала промисловим стандартом для двигунів OEM, що ознаменувало ще одну революційну зміну в галузі.
Екологічні технології Honda
У 1990-х роках екологічні проблеми стали привертати увагу на світовому рівні. З метою встановлення високого світового стандарту зниження викидів вихлопних газів компанія Honda самостійно створила знак e-SPEC, щоб наголосити на екологічності технологій, вбудованих у її двигуни загального призначення.
Демонструючи прагнення Honda залишити здорове довкілля для майбутніх поколінь, цей знак був доказом того, що бензинові двигуни загального призначення можуть відповідати найвищим світовим стандартам виробництва екологічно чистої енергії.
У 1997 році Honda випустила суперкомпактний 4-тактний двигун GX22/31, першу у світі модель з можливістю нахилу на 360°.
У 2002 році двигун GX22/31 був переобладнаний верхнім розподільним валом (OHC) та став моделлю GX25.
У 2005 році Honda випустила серію iGX високопродуктивних двигунів з високою функціональністю для ринку OEM.
Завоювання визнання: випуск нових моделей
У 2009 році компанія Honda випустила газову міні-культиваторну машину Pianta FV200, що працює на широкодоступних газових балонах з бутаном, які було простіше придбати, використовувати та зберігати, ніж бензин.
Газовий генератор ENEPO EU9iGB, випущений наступного року, вирізнявся чудовими технічними характеристиками, але при цьому розширив продаж серед звичайних домогосподарств завдяки зручному використанню газових балонів з бутаном.
Honda також розпочала розробку продуктів з електричним приводом. Випущений у 2001 році снігоприбиральник Snowla HS1390i був першим у світі гібридним снігоприбиральником.
У 2014 році Honda випустила Yukiose, простий у використанні снігоприбиральник з електричним приводом лопатевого типу, який допоміг механізувати збирання снігу на вузьких дорогах або в торгових районах.
У 2012 році Honda також випустила у Європі роботизовану газонокосарку Miimo. Це була повністю автоматична газонокосарка, яка не лише косить траву, а й сама заряджається. Все, що потрібно зробити користувачеві, – це встановити висоту газону. Водонепроникна, тихопрацююча та оснащена функціями безпеки, такими як аварійне відключення, Miimo може бути залишена для догляду за газоном з повним спокоєм. Miimo є значним кроком уперед до майбутнього продукції Honda Power Products, поєднуючи електричну енергію з комп'ютеризованим управлінням.
У 2015 році компанія Honda відзначила значну цифру: понад 40 мільйонів задоволених покупців силового обладнання США.
В результаті Honda здобула міцну репутацію у всьому світі як виробник високоефективних продуктів, які прості у використанні та не ламаються.
Коріння цього успіху сходить безпосередньо до концепції "зробити життя людей краще за допомогою технологій".