Джинси Wrangler – по-справжньому яскраві, стильні, з помітними деталями. Вони створені спеціально для енергійних і активних людей, які цінують свою індивідуальність.
Wrangler – американська компанія, третя в світі після Levis's і Lee по виробництву джинсового одягу.
Wrangler (читається «Ранглер», іноді помилково вимовляється «Вранглер»)
Засновником компанії Wrangler був американець Сі-Сі Хадсон (CC Hudson). Він народився в 1877 році в окрузі Вільямсон, штат Теннессі. У двадцятирічному віці Хадсон перебрався в Північну Кароліну, де влаштувався на роботу на текстильне підприємство. Цілими днями він пришивав гудзики, отримуючи за це по 25 центів в день. Пропрацювавши там кілька років, він потрапив під скорочення, але до цього часу у нього вже був план для подальших дій.
За час роботи на підприємстві, він став досить добре розбиратися в процесі пошиття одягу, тому після звільнення вирішив, що йому вистачить знань, щоб відкрити власну швейну майстерню. Разом зі своїми друзями він засновує компанію з пошиття верхнього одягу, яку називає своїм ім'ям – "Hudson Overall". У 1919 році компанія зуміла відкрити першу фабрику, переїхати в великий офіс і, в зв'язку з усіма цими змінами, отримати нову назву. Відтепер вона стала називатися "Blue Bell" ( «Синій дзвін»).
За легендою, така назва з'явилася не випадково. Кілька залізничних робітників, які купували джинси у Хадсона, були так ними задоволені, що одного разу принесли йому в подарунок справжній дзвін. Хадсон помістив його прямо на фабриці. Через деякий час дзвін повністю припав пилом і частинками джинсової тканини і став синім.
У 1926 році компанію купує "Big Ben Manufacturing of Kentucky", заплативши за неї 585 тисяч доларів.
Компанія "Blue Bell" займалася в основному пошиттям одягу з деніму, закуповуючи ту ж тканину, що і виробники джинсів Levi's. Але вона стала однією з перших використовувати метод обробки тканини, який давав особливу властивість – усадку менше 1% після прання. Це вигідно відрізняло її продукцію від продукції конкурентів.
На рахунку Wrangler винахід і патент на тканину Broken Twill, яка відрізняється особливим видом плетіння, що надає джинсам додаткову міцність.
У 1936 році "Blue Bell" стала одним з лідерів з продажу одягу з деніму.
У 1943 році компанія придбала фабрику Кейсі Джона, яка займалася пошиттям одягу для робітників.
Разом з фабрикою їй переходить і її назва – Wrangler.
У 1947 році з 12 зразків джинсів була обрана найкраща модель.
Еталонна пара отримала назву 11MWZ, яке розшифровується як «Чоловіча модель на блискавці №11».
У 1952 році модель 11MWZ перейменовують в 13MWZ. Це було зроблено для того, щоб позначити, що для пошиття джинсів використовується тільки найкращий, важкий і міцний денім, вага якого становить 13 унцій на ярд.
Джинси Wrangler особливо подобалися ковбоям. Такі знаменитості як Білл Ліндерман (Bill Linderman) і Джим Шолдерс (Jim Shoulders) навіть брали участь в рекламі.
У Голлівуді джинси Wrangler користуються величезною популярністю. У них ходили Мерилін Монро (Marilyn Monroe), Бріджит Бардо (Brigitte Bardot) і Елвіс Преслі (Elvis Presley). А американський актор Харрісон Форд (Harrison Ford) навіть надів джинси Wrangler на церемонію весілля зі своєю коханою Калістою Флокхарт (Calista Flockhart).
У 1962 році Wrangler стала завойовувати Європу. У той час як її головні конкуренти – Levi's і Lee більше орієнтувалися на продажу в США, джинси Wrangler з великим успіхом підкорювали європейську молодь.
Справжні джинси Wrangler мають кілька особливостей.
По-перше, на задній кишені є шкіряна нашивка і логотип компанії, намальований у вигляді мотузки.
Також на язичку замку ширінки вибитий фірмовий знак – ковбойський чобіт.
Маленька кишеня для дрібниць нашита майже на поясі, тобто набагато вище, ніж у джинсів інших марок.
Ідея ця належала модельєра Бернарду Ліхтенштейну.
Її сенс у тому, що надітий зверху ремінь перекриває кишеню, завдяки чому з нього нічого не вивалюється.
Цей же модельєр придумав робити 7 петель на поясі, замість 5 як у інших джинсів.