Реклама в пошукових системах (www.adwservice.com.ua/poiskovaya-reklama) – швидкий і простий спосіб залучити користувач на свій інтернет-ресурс. На відміну від SEO просування, яке може тривати місяцями, контекстна реклама починає з'являтися відразу після запуску вашої кампанії.
Це керівництво допоможе вам зробити перші кроки у пошуковій рекламі Google. Нижче наведено деякі рекомендації щодо створення кампанії, а також поради про те, яких помилок слід уникати новачкам.
Які помилки зазвичай припускаються при налаштуванні пошукової реклами?
- Вибір неправильних пошукових запитів. Створіть низку оголошень з різними запитами та проаналізуйте ефективність кожного з них.
- Використання невеликої кількості ключових слів. Не варто орієнтуватись виключно на високочастотні ключові фрази. Залучайте до кампанії більш конкретні формулювання, проробляйте семантичне ядро повною мірою.
- Використання великої кількості ключовиків в одному оголошенні. Фахівці радять розкривати один конкретний інтент користувача в одному оголошенні. Зазвичай цьому відповідає одна або кілька максимально схожих один на одного ключових фраз.
- Виправте посилання, що не працюють. Перед початком рекламної кампанії переконайтеся, що всі посилання працюють і ведуть на потрібну сторінку сайту.
- Неправильний геотаргетинг. Часто користувачі можуть вибрати під час настроювання кампанії всю Україну, хоча їхній бізнес є локальним і працює в межах одного міста.
- Неправильне використання тимчасових налаштувань. У більшості випадків проблема полягає в наступному: рекламні оголошення крутяться цілодобово, а оператори кол-центру працюють з 09:00 до 18:00. Звичайно, реклама в нічний час обійдеться дешевше, але Ви все одно повинні мати можливість відповідати потенційним клієнтам у цей час.
- Використання автоматичного бюджету. Використовуйте автоматичне визначення бюджету рекламної кампанії тільки в крайніх випадках. Найкраще керувати рекламними витратами самостійно.
Щоб не допускати подібних помилок при налаштуванні контекстної реклами, скористайтесь порадами компанії Adw Service – на своєму сайті вони викладають сотні навчальних відео як для новачків, так і для досвідчених PPC-спеціалістів.
Як зробити пошукову рекламу ефективнішою?
Щоб підвищити ефективність вашої кампанії в пошуку, зверніть увагу на наступні корисні поради:
На першому етапі збирайте більше кліків
Дуже важливо з самого початку досягти хорошого CTR, щоб вартість кліка була нижчою, ніж у конкурентів. Серйозна помилка новачків полягає в тому, що вони спочатку встановлюють надто низькі ціни на оголошення.
Важливо розуміти, що чим вище CTR, тим менша вартість кліка. Завжди слід розпочинати зі спеціального розміщення. Показуйте свої оголошення в найбільш видимих відвідувачах пошукової системи місцях. Досягши відповідного CTR, Ви можете знизити ставку за клік до прийнятної.
Використовуйте багатослівні пошукові запити
Дані низки досліджень свідчать про те, що запити, що містять кілька слів, дають кращу конверсію, ніж однослівні. Вони більш конкретні та повною мірою описують пошуковий намір користувача.
Виразно визначте мету рекламної кампанії
Вам необхідно поділити всередині рекламної кампанії гарячі та холодні пошукові запити та використовувати різні стратегії для кожної групи. Гарячі запити актуальні для товарів та послуг, які потенційний клієнт в більшості випадків не вибиратиме між конкурентами. Це означає, що користувач натискає на перше оголошення, яке йому сподобалося.
Холодний запит – повна протилежність. Тут потрібно багато часу, щоб порівняти пропозиції конкурентів та вибрати компанію. Важливо зрозуміти, до якої категорії належить Ваш товар або послуга.