Для будівництва великих кораблів потрібно витратити чимало зусиль. Наприклад, як створюють гвинти кораблів, особливо таких великих, як танкери?
Наприклад, наступний гвинт відливають як єдину деталь, і для його виробництва необхідний складний сплав, що складається з 8 різних металів.
Перш ніж починається безпосередній процес лиття, гвинт необхідно сконструювати. Для створення гвинта, що ефективно діє, здатного витримати мільйони кілометрів шляху, необхідно взяти до уваги десятки різних змінних. Непродумана конструкція може призвести до нераціональної витрати палива або низької швидкості, а також знизити термін придатності інших частин корабля.
Після вибору дизайну розплавлений метал ллють у заготовку та залишають охолоджуватися. Будь-яке грубе з'єднання, будь-який стик значно знижують ефективність гвинта, і тому цей семиметровий гвинт відливають єдиним шматком. Він виходить настільки потужним, що металу потрібно цілих 5 днів, щоб застигнути. У сплаві у різних пропорціях змішані мідь, нікель, алюміній, цинк, залізо та ще кілька металів.
Як тільки метал охолоджується, заготівлю розламують, а сам гвинт відправляють на фрезерний верстат, де спеціальна система, керована комп'ютером, поліруватиме його 15 днів.
Після майже трьох тижнів роботи гвинт нарешті готовий, і його можна прикріпити до корабля. Стільки роботи заради однієї деталі потужного танкера.