Надійна та економічна віртуальна телефонія значно підвищує ефективність компанії, знижуючи одночасно витрати на зв'язок та обслуговування технічних аспектів. Розвиток технології голосового зв'язку через інтернет (Voice-over-IP, VoIP) значно спростив і дешево зробив організацію якісного телефонного зв'язку в бізнесі.
Від чого залежать ціни на віртуальну телефонію
Послуги корпоративної IP-телефонії зазвичай надаються за абонентською платою, яка визначається залежно від обраного компанією плану. Існують провайдери, які пропонують безкоштовні версії своїх VoIP-послуг. Зазвичай такі сервіси підходять для малого бізнесу, але не завжди задовольняють потреби середніх і великих компаній. У будь-якому разі, вартість IP-телефонії швидко компенсується зекономленими витратами на міжміські та мобільні дзвінки, а також високою якістю зв'язку.
IP-телефонія значно дешевша за стаціонарні системи з кількох причин:
- Відсутність дорогого обладнання та необхідності його обслуговування. З'явилися часи, коли не потрібно було купувати АТС-обладнання і наймати співробітників для його обслуговування. Віртуальні АТС не потребують апаратного забезпечення і обмежуються SIP-телефонами або обладнанням для конференц-зв'язку. Будь-який пристрій, підключений до інтернету, може використовуватися як абонентська IP-телефонія, оскільки програмне забезпечення розміщене на віддаленому сервері, а користувачі підключаються через онлайн-платформу.
- Оплата тільки за необхідні функції. Завдяки передбачуваній моделі оплати за користувача на місяць, можна отримати всі переваги масштабованого корпоративного рішення без зайвих витрат. Замовник може налаштувати послуги на свій розсуд, запитуючи у провайдера тільки ті функції, які йому потрібні. Це дає змогу скоротити витрати.
- Легкість підтримки декількох місць розташування. Без локального зв'язку абоненти автоматично підтримуються в єдиній телефонній системі для бізнесу, незалежно від їхнього місця розташування. Будь-який пристрій з доступом до інтернету і входом в особистий кабінет послуги стає IP-телефоном. Це значно зменшує витрати компаній, що мають віддалених співробітників або представництва в інших країнах.
- Скорочення витрат на міжнародні дзвінки в 3-5 разів завдяки передачі голосових повідомлень через провайдерські сервери всесвітньою мережею.
Клієнтам надаються безкоштовні пробні версії, щоб ознайомитися з послугою перед прийняттям рішення про реєстрацію. Тестові пакети зазвичай надаються з основними функціями, а також цілодобовою підтримкою, що дає змогу використовувати повний набір можливостей в обмежений час. Пробний період дає змогу зрозуміти, які функції дійсно необхідні в кожному конкретному випадку, а від яких можна відмовитися.